2023. február 16. csütörtök

Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el minket Isten szeretetétől, amely megjelent Krisztus Jézusban, a mi Urunkban.

Róm 8,38-39.

AZ ÚT MINDEN EGYES LÉPÉSE

Érjétek be azzal, amitek van, mert ő mondta: "Nem maradok el tőled, sem el nem hagylak téged. (Zsid 13,5)

Egy hosszú és forró nyár után a családunkkal a hegyekbe mentünk túrázni. A fiam tervezte az első túrát, ami a hegy tetején csodálatos kilátással kecsegtetett. A felfelé vezető út felénél megálltunk egy csodás kilátópontnál. Miközben ebédünket fogyasztottuk, beszédbe elegyedtünk a többi túrázóval, akik áradoztak a gyönyörű kilátásról. Ebéd után folytattuk az utat. Már csupán egy kilométerre lehettünk a hegytetőtől, amikor elkezdett ömleni az eső. Fiam azt tanácsolta, hogy menjünk tovább. Finoman elmagyaráztam neki, hogy mire odaérünk, alig látunk valamit. A hegytetőt felhők takarják, és semmi nem látszik. Így visszamentünk az autónkhoz. Bár nem értük el a csúcsot, abban egyetértettünk, hogy egy nagyon izgalmas kalandban volt részünk, és jólesett a találkozás a többi túrázóval.
Hasonlóságot látok a történet és saját hitéletem között. Mindig azon igyekszem, hogy felérjek a csúcsra. Bár gyakran nagyon elmaradok ettől a céltól, megtanultam, hogy Isten mindig velem van, és ez arra ösztönöz, hogy folytassam az utat. A visszaesések ellenére Isten maradandó szeretete ölel körül. Ha nem is jutunk fel mindig a hegytetőre, Isten velünk van utunk minden egyes lépésében.

Imádság: Urunk, segíts emlékeznünk, hogy bárhová megyünk, te mellettünk vagy, és minden lépésünket vezeted. Ámen.

Hogyan járhatok ma Istennel?
Gretchen Nelson (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK A TÚRÁZÓ CSALÁDOKÉRT!

Hozzászóláshoz regisztráció és belépés szükséges!